Spännande!

Jag har ju varit på Reginas Zoohörna idag och köpt minkolje shampo till Jerry. Han är så torr i pälsen och skitig så han behöver ett bad snart. Hoppas att det inte gör honom ännu torrare.....vi får se!

Och då jag kom in så kom Gisela mot mig direkt och fråhgade om jag ville ta hem provpåsar på Orijen. Jag har ju varit in och frågat efter det flera gånger sen i höstas. Och nu äntligen fanns det! Han ska få prova en vecka sen ska jag ringa och säga till ifall jag vill att hon ska ta hem mer till mig. Jätte spännande! Hoppas att Jerry gillar det.

Kommentarer
Postat av: Magdalena med Brudarna Bus

Hej!
Orijen, har blivit ett populärt foder, ska bli spännande att läsa vad ni tycker om det sen.

Vi önskar er en riktig GLAD PÅSK!
Magdalena
Dogbytes Kennel

Postat av: Annie

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 21:03:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback