Skylt prototyp

Igår blev jag lite små irriterad över att det traskade folk rakt över gården. Det var ingen jag kännde igen eller som jag lovat att gå här. Så jag tänkte ju genast vilken himmla tur att Jerry var inomhus. Annars lär de nog ha fått veta hut. Fast då kanske de aldrig hade gått över här igen. Iallafall så tänkte jag att jag ska sätta upp en skylt och här är prototypen.

60264-54

Men jag funderar på att byta ut texten till "OMRÅDET BEVAKAS AV HUNDAR". Det låter ju lite mer allvarligt, och då kanske man slipper alla skumma försäljare med. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin skylt!!

Postat av: Lisa

Tack! Funderar på att skriva ut den i färg istället och kanske sätta reflex runt om.....hmm

2007-01-12 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback