Hundvakt!

I söndags hämtade vi Iso, han ska vara hos oss hela veckan för mina föräldrar har åkt till sthlm. Så det är full rulle i lägenheten nu! Man tänker inte på hur väldigt lugn Jerry är förrän det kommer en hund till som är lite mer fart på.

Igår (måndag) så var det lång dag för mig på skolan så jag var trött när jag kom hem så vi åkte till banafjäl och hundarna fick rejsa runt i några timmar på gården. De var väldigt nöjda då vi gick in. Idag så har vi börjat dagen med en skogsrunda och sedan frukost. Efter det så ringde en kompis och ville gå på prommis så då bar det av runt byn. Sedan har vi vilat lite och solat på balkongen. Båda hundarna älskar att sola sig.

60264-35
Iso kisar i solen på balkongen!

Det är kul med två!!!

Kommentarer
Postat av: Sara & Eddi

hej på er! Hoppas ni har det gott.. dom är allt riktiga soldyrkare de små hundarna=) Hur går det i skolan för dig? själv har jag jordens semianrie idag som jag vndas inför. det är 8.30-15.00.. ska redovisa mitt arbete som jag gjort under 10-veckorspraktiken på 10 minuter o sen ställa frågor o diskutera en annans arbete i 20.. jag spyr på skiten. Senare idag kommer Jenny, Zafir o Harley hit. Vi ska ställa ut i Örebro i morrn tesammans. Vill ni veta en mysig grej=) Vi väntar tillökning i sommar (början på Juni) en liten röd hanvalp som nu är 1 vecka o bor på fullträffens kennel. samma kennel som eddi kommer från=)Skönt att han äntligen är född och nu är på tillväxt=) Har inte ni en liten valp på gång snart då?=) Många kramar

Postat av: Lisa

VILL HA EN HUND TILL!!!

2006-04-28 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback