Dags att använda handduken

Vi kom precis in från promenaden och det är verkligen härligt ute. Det är nästan 10 grader varmt i skuggan. Man kan nästan inte tro att det är sant. Eftersom vi har väldigt mycket snö här så blir det väldigt blött ute då det töar. Det är stora sjöar mitt på vägarna. Jerry var blöt från tå till topp när vi kom hem igen. Jag var ju inte riktigt beredd på detta tö väder så jag har inte hunnit lagt fram en handduk i hallen, så jag fick bära Jerry upp och ställa honom i badkaret och spola av honom. Ska lägga ned en hadduk nu.

60264-22
Den enda torra fläcken på prommisen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, det är ju nackdelen med våren. Innan det torkar upp. Jag längtar efter nysopad asfalt, den första cykelturen (tar aldrig fram cykeln förrän det verkligen är vår) och att kunna sitta i gräset utan att bli blöt. Det sista lär nog dröja. Länge tyvärr.

Hoppas ni har en bra helg, kram på er!

2006-03-18 @ 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback