Inte lika halt

Idag har inte sand mannen varit här heller, men det har töat så mycket att man kan kryssa mella isfläckarna och komma sig ned på byn. Vi gick en härlig lång prommis mitt på dan så att Jerry skulle rastas ordentligt. Sedan skulle jag på vårsalong på förskolan där jag brukar jobba och kolla på barnens konstverk. Jag ville hellre ta med Jerry  så han inte behöver sitta ensam hemma, så han fick med sig sin herde matta i buret och en stor ny varm och gosig flece filt. Han låg nog och sov i sitt bur hela tiden jag var inne på förskolan. Efter det åkte vi till Rikards mamma och Jerry fick snusa och slicka på barnen lite och det blev ett himmla pusskalas då en mamma till ett barn kom. Har precis varit på en liten kiss å bajja runda och nu ska vi nog mysa i soffan resten av kvällen.

60264-25
På väg hem från Maggan i vår fräna Raggarbil!

Kommentarer
Postat av: Sandra med Lectus

Hittade hit via Hanna med Lennox! Vilken söt lite blogg om världens sötaste hundras! Har också en DP (vår första) och det är kul att läsa om andras erfarenheter och att titta på bilder! Kram Sandra och Lectus

2006-03-23 @ 12:09:28
Postat av: Lisa

Sandra; Vad kul att ni hittade hit!

2006-03-23 @ 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback