Typiskt att det ska va så halt

Idag har jag haft pluggar dag igen och läst om barns skapande. Väldigt intressant och inspirerande. Det betyder ju att Jerry får en lugn dag. Några prommisar och massa lek. Eftersom det töade så himmla mycket igår och sedan blev kallt och blåsigt så är det as halt ute nu. Det går att åka skidskor på gatan utanför dörren. Livsfarligt! Nog är man glad att man endast har en 6kg's hund i kopplet då det kommer en katt och trippar förbi. Jag fattar inte varför de inte har sandat här idag. Jajja de gör väl kanske det i morgon bitti.

60264-23
Jerry och jag myste i sängen en stund!

Jag är otroligt glad att få äga en hund som tycker att det är skönt med slappar dagar. Han bara gosar och myser och ligger i knät på mig då jag läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback