Aj i örat!

Typiskt! Idag så fick Jerry vara hos mamma för jag skulle följa en kompis till stan. Ja då händer det såklart en olycka. Jerry får ett bett eller blir klöst i örat och det blöder som attan. Han skakar och det vill inte läka. Jag får såklart ett telefonsamtal från stackars mamma som inte vet vad hon ska ta sig till! Gaaa. Jag sprang på apoteket och köpte tejp, men vi hade massor av ärenden på stan och det tog en himmla tid innan jag kom hem. Nu sitter det lilla stackaren och ser allmänt olycklig ut med ett ihoptejpat huvud. Jag hoppas verkligen att vi kan få det att läka fort.

60264-34
Snyggt va?

Kommentarer
Postat av: Sara & Eddi

Tjenna tjenna på er!! Tjusigt med tejpen där Jerry.. men du blir snart tipp topp igen ska du se. I kväll ska jag på vardagskurs. det är första gången så det blir nog full rulle skulle jag tippa. Matte har träffat de övriga deltagarna (utan hundar) två ggr och de verkar helt okej.. Ha det så underbart o vårsolen=) Ps: jag solar oxå på morgonen när solen tittar in genom fönstret!

Postat av: Jerry

Ja det är redan mycket bättre! Jag tog själv bort den där löjliga tejpen i går och sen satte matte inte på den mer. Jag har inge ont och det blir nog ett tufft ärr! =)

2006-04-23 @ 14:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback