Lördag!

Det var en rolig dag som började med full fart! Vi skulle vara hundvakt åt Iso hela dagen för mamma å pappa skulle hälsa på en sjuk släkting. Iso kom instormandes och sen var det full fart. Jerry skyndade sig att äta frukost och satt igång med massa bus. Jag skulle ju till stan och kolla på en konstutställning! Så det var bara att stuva in båda hundarna i bilen. Jerry fick åka i sitt bur och jag bäddade i hatthylla med flecefilt åt Iso. (Livsfarligt jag vet!) Men han ligger där så snällt och solar sig då man kör.

Åkte först och köpte lite nya tugg saker till Jerry, bla grissvans och tjurmuskel. (urk) Jerry älskar sånt snusk! Efter jag hade kollat på konsten så bar det av hemåt, de va ju så himmla fint väder. Jag svängde in i banafjäl och hundarna blev som kor på grönbetet. De hoppade och studsade i djupsnön och busade som kattungar. Sen åkte vi till lägenheten och städade. Nian och Jonas skulle komma på besök på kvällen. Hundarna hjälpte till så gott de kunde. De fick några rastnings rundor i skogen och sen myste vi och åt chips och godis framför TV'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback