Löptik!

Oj nu blev det väldigt spännande!

Jag är ju så slarvig att kolla e-mejlen ibland. Men igår så kollade jag och såg att det var ett mejl från Lab kenneln som vi vill ha valp från. Där stod det att Visa har börjat löpa på torsdag kväll och det är ca 3 veckor för tidigt. Ojoj! Det innebär ju att valparna bli leveransklara i slutet på April iställen för nästan i slutet på Maj. Jag slet fram Rikards schema i panik och började kolla upp. Som tur var så jobbar han bara 10dar i maj och förhoppningsvis så behöver jag inte åka upp så mycket till Umeå då. Men vi har snälla vänner och min mamma som kan ställa upp som nanny nån dag ifall det skulle bli kris.

Så det ordnar sig! Puh! Och jag behöver längta lite kortare efter en liten valp.

Det enda jag oroar mig för nu är att det inte blir några hanar eller att det inte blir några valpar alls.
Men, det ordnar sig nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback