Dålig kondition

Idag blev jag väckt av en galen hund som höll på att pussa halvt ihjäl mig. Jerrys morgon humör är verkligen på topp då han får sova ut. (jag klev upp vid tio.) Vi åt frukost och åkte sedan in till stn för att hämta kataloger och kolla på kakel och klinkers, till vårt nya badrum. Vi åkte fram och tillbaka mellan några olika affärer och Jerry fick vara kvar i bilen. Han hade sin nya fäll med sig, men han låg ändå upp på hatthyllan när man kom tillbaka. Antar att han kan spana väldigt bra där och ingen stirrar tillbaka eftersom det är tonat så mörkt.

Efter stan åkte vi ut till banafjäl för Rikard skulle sätta ihop sin nya lerduve kastare! (?) Jerry fick rejsa som en blådåre på gården och sola sig bakom garaget där det var lä. Sedan kom Jonas (husses lille bror) och började busa med Jerry, han låtsades jaga honom och han älskar ju att bli jagad. Han sprang så jag trodde nästan att han skulle kvävas. De märks då det blir lite fart att han inte har nån vidare kondis. Blir väl bättre nu till våren då man kan vara ute mer. Nu ligger han som en död räka i datarummet och sover. Ikväll ska vi till Nina och Jonas, så det blir väl mer bus med Era och Sally då.

Jerry sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback