IT bus och skott träning!

Vilken dag. Det började med att Iso kom en sväng då mamma skule iväg och handla. Så det blev lite liv i luckan! Då han var här tog jag bilden i inlägget nedan. Tyckte att han såg så tuff ut då han låg på stolen. Efter det bar det av in till stan för att hämta bilen som vart på service för tredje gången på nån vecka sådär. Då vi hade hämatat bilen så åkte jag och Jerry till Brösta för att träffa Naiha och hennes syster och en it tik till som hette April. Vi gick en lite prommis och hundarna fick rejsa och busa lite.
60264-27
Jerry i ledningen med Naiha och hennes syster hack i häl!

Efter vi hade varit där så åkte vi hem och åt middag med vänner. Husse med vänner skulle sedan åka och skjuta lerduvor, så jag och Jerry hängde på. Skott träning är ju bra, tänkte jag. De sköt och sköt och jag och Jerry tittade på. Han bryr sig absolut inte om smällarna alls. Så duktig! Sedan fick vi plumsa i djupsnön och leta duvor som de hade missat.
60264-28
Jerry tittar snällt på då de skjuter!

Efter allt pangande i skogen åkte vi hem och myste i soffan framför en film. Lilla Jerry sover väldigt gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback