Tänkte gå till Iso

Åå vilken härlig dag, termometern står på -5 grader och det är strålande sol. Vi kom just in från långprommisen. Idag fick jag ett infall att vi skulle hälsa på Iso. Så vi traskade iväg åt det hållet, men när vi kom fram så var det ingen hemma förutom Iso själv och han kan ju inte låsa upp dörren. (Puckade jag hade ju glömt att ta med nyckel som vanligt). Vi satte oss och solade en stund på bron sedan traskade vi vidare.


Jag å Jerry
(själv ser jag ut som ett ilsket påskägg i den där mössan, men Jerry är ju söt iallafall.)

När vi nästan hade kommit hem så mötte vi en an våra grannar och en kompis till henne. Jerry fick snusa på dem och jag klickade och matade med frolic. Efter en stund fick de stryka honom på halsen! Min superduktiga hund!!! Det blir ju bättre och bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback