Torsdag

Idag hade vi fått nog av att ha trist!!! Efter lunsch så gick vi till Iso och skulle se om de ville hitta på något. De var sol och jätte varmt. Skönt för Jerry! Vi satte oss på deras inglasade altan då vi kom fram och vara jäste en stund. Mamma pratade i telefon och Jerry och Iso härjade runt på altanen. Efter en stund kom mamma ut och visa att hon hade minsann klicker tränat sin lilla bushund. Iso älskar att träna på konster, han blir helt galen för att han tycker att det är så kul. Efter ett tag så försökte vi lära in skall, vi lyckades nästan lära båda hundarna samtidigt. =)

60264-20
Hundarna spanar ut från altanen

Efter mamma och pappa hade ätit så tog vi hundarna i bilen och åkte in till stan, vi åkte till 
Naturkompaniet och där shoppade jag lite. Skulle vilja ha nästan allt där. Jag köpte en jätte fin 30 liter ryggsäck från Fjällräven för halva priset och ett lite sittunderlag som både jag och Jerry kan använda. Vi åkte vidare och hamnade p Reginas zoohörna såklart. Där fick hundarna förja in och jag köpte en lite säck med ny mat till Jerry. Väl på väg hem så svängde vi in i banafjäl så mam å pap skulle få se hur långt vi har kommit på huset. Hundarna blev helt galna och härjade som tokar. Sen då vi kom hem så var de rätt så trötta. Jerry sov resten av kvällen!

60264-21
Jerry provar våra nya saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback