Torsdag

Igår hade vi inget att skriva om, det enda vi gjorde var några primmisar och träna apportering inomhus.

Idag var jag tvungen att åka till skolan en kort sväng, så Jerry fick en grissvans att roa sig med då jag var borta i 3 timmar. Då jag kom hem gick vi genast ut i skogen och traskade runt. På vägen till skogen blev vi glatt mötta av Ior, en jätte fin foxterrier hane som är några år. Han är verkligen super glad och Jerry tycker mycket om honom. Synd bara att han ägare låter honom smita var och varanan dag sådär. Jag skulle nästan kunna adoptera honom för han är så glad och rolig. Han skulle man nog kunna träna vad somhelst med, för han är så tacksam för lite sysselsättning.

Ikväll ska vi bara mysa i soffan och fira att matte har lyckats klara av en kurs till på sin utbildning!

Kommentarer
Postat av: Sara & Eddi

Hej hej!! vad duktig du är som har fixat en kurs.. det är alltid lika skönt. då stänger man dörren till allt man nånsin lärde sig där. jag kommer inte ihåg mkt av tidigare kurser=) Själv har jag ju praktik i 5 veckor till.. lite småtröligt faktiskt.. jag är ju så himla trött hela tiden. Man har det ändå ganska bra när man har skolan..Hoppas ni får en kanoonhelg. Många kramar till er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback