Jerrys nya halsband

Igår så köpte jag ett nytt reflex halsband till Jerry. Det har rött LED ljus och blinkar under reflexen. Det skulle visst synas på 1,6km avstånd. Eftersom det blir väldigt mörkt här nu då det inte finns någon snö och lilla Jerry är väldigt svart så ser man inte alls var han är på kvällarna.

Provade halsbandet ikväll och det syns väldigt bra. Helt otroligt att de hade ett i hans storlek. Tycker att alla affärer har mest såna saker bara till större hundar. Köpte det i Umeå på Zoo Center. Där finns allt möjligt kul! Det enda som var synd var att någon hade pillat batteriet på rätt ställe så det var redan slut och det märkte jag inte förrän jag kom hem *suck*. Men min sambos bror hade som tur var ett som passade.

60264-47
Tyvärr så kan ju inte blinket synas på bild eftersom det var reflex också!
Här spinger Jerry på väg till skogen bakom laggårn.

Kommentarer
Postat av: Pillan

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback