Kennel besök!

Igår kom det ett väldigt trevligt besök hem still oss! Kenneln Huset Elliot som vi står på kö för en valp till våren. De skulle ned till Wången och ställa ut två hundar. Bla tiken som förhoppningsvis ska bli mamma till vår valp, Visa! Och så hade hon med sig Visas kusin Tutan! Hon hade även med sig en valpköpare med sina två hundar Smilla och Zäta!

De sprang runt här på gården och var helt fantastiskt glada och trevliga hundar. Visa var verkligen jätte fin, även fast hon var lite extra mullig nu för utställningen. Jag uppskattade besöket otroligt mycket!!!

Det värsta är att nu längtar man ännu mer efter en egen labrador!

Jerry och mammas hund uppskattade också besöket väldans för de fick så roligt att spåra alla fyra tikarna på gården sedan. Båda hade nosen som ett plåster i backen! Jerry ville inte komma in på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åååh vad roligt!! :D Hoppas det blir valpar till våren och att ni får köpa en! :)

Postat av: Hanna

Åh vad kul, men fy vad hemskt det är att man måste göda vissa raser inför utställningar. Inte klokt ju! Spännande med en till hund... Två är perfekt, men tre skulle vara en för mycket känner jag.

2006-11-20 @ 16:14:09
Postat av: Lisa

Karin: Ja det hoppas jag också mest av allt just nu.

Hanna: Ja visst är det fruktansvärt att de måste gödas. Fattar inte att ett osunt utseende är vad de önskar. Det går inte ihop i min hjärna alls. Men så är spelets regeler just nu :-(

2006-11-20 @ 21:58:52
URL: http://myshund.blogg.se
Postat av: Sophie & Ebba

Krånglade mig hit och såg att du ska ha en valp efter Visa! Grattis säger jag bara ;D Jag har en halvsyster till Visa och mysigare och trevligare hund finns nog inte =D Min lilla pärla!

Marvin som är påtänk pappa är farbror till min gamla hund =) Så de blir väldans mycket släkt! Det blir nog en Labrador med FART!! *hi hi*

http://www.lilla-bus.com/dorisebba/bilder/Ebba_Visa_050825.jpg
Ebba & Visa

2006-11-24 @ 16:53:08
URL: http://www.lilla-bus.com/dorisebba/
Postat av: Sophie & Ebba

Så nu tror jag att bildlänken är klickbar?

Postat av: Sara, Eddi & Loke

Tjeena! Va kul med en till hund!! Vi har fortfarande inte fått snö här.. *hurra hurra* jag hatar snö=) Nu ska jag packa lite grejer. Vi åker till Krhamn till mamma o pappa när Jimmy slutat sen vid 15.00. Sköt om er!!

2006-11-25 @ 11:03:35
URL: http://www.eddi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback