Hallojsan!

Ja! Vi har fortfarande datakrångel! Men jag vet att det är modemet som är paj nu. Det fungerar hyffsat ibland och jag ska försöka pricka in att jag bloggar dessa dagar då det vill!

Jaha! Vad har vi gjort i sommar då??? Egentligen inget, fast ändå jätte mycket. Jag och Jerry gick klart den där klicker kursen, vilket inte resulterade i något för jag har inte tränat vidare. Men vi hade ju jätte kul då iallafall. Eftersom vi har flyttat till vårt hus så har det tagit all tid och ork man har haft och det är ju knappt hälften som är klart i detta hus än.

Men Jerry stormtrivs i sitt nya hus och är mer avslappnad, (fast å andra sidan då det väl kommer någon så har han 220% att ge. Både då han blir glad och arg).
Jerry har dessutom fått en katt! (eller egentligen så är det husses) Han heter Findus och är född på midsommarafton. Han är vit med bruna och svarta ränder och fläckar. De leker och brottas mycket!!!

Ska försöka få in några nya bilder någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback